God morgon

I morse när jag vaknade så slog det mig att det är bara idag och i morgon sen är det skola igen... Fy sjutton.
Det känns inte kul över huvudtaget men det är ju i alla fall inte många dagar kvar och dessutom så har vi två lång helger att se fram emot.
Igår kom mamma hem så idag så lär vi nog packa hela dagen, hon kom även hem med tre stora och tunga kartonger med grejer från någon Molly som jag skulle få till lägenheten. Så jag ska roa mig med att kolla igenom dem idag.
Mamma ville även till Strömpilen så nu ska jag göra mig i ordning så att vi kan fara.
Har jag tur i oturen så kommer jag nog hem med ett nytt par skor..

Kommentarer
Postat av: Andrea

hehe nej det är inte du som är sämst, det är jag som är det... :D

2009-04-18 @ 18:34:23
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0