Glad Påsk

Glad påsk på er alla!
Jag har blivit helt dagavild och har inte alls nån koll på vilken dag det är, det känns som om jag har haft lov i några veckor och ska ha det några veckor till, helt galet.
Idag klev jag faktiskt upp ganska tidigt och gjorde en smootie till frukost. Jag har roat mig med att se Rädda Willy, av någon andledning, varit ute och gått, pratat i telefon med Sofia i 40 minuter, precis som den gamla goda tiden. Vi kunde prata med varandra i två timmar förut, haha, vad kul vi hade.
Dessutom ville tydligen farmor och farfar bjuda på middag så det vara bara att snällt följa med till Maxim och jaa..
Men nu ska jag gå till mamma så att man har chans att få se på tvn, här är den nog ockuperad hela kvällen..
Men jag vill att alla mina älsklingar ska komma hem! Har aldrig varit med om att varenda en är fjällen under ett lov, riktigt kul för mig alltså! Men Sussie kommer i alla fall hem på måndag!  Jippiiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0