hej döda människa vart haru vari hela mitt liv

Japp, jag kom hem med ett par skor till! Det blev de där svarta sandaletterna som jag visat här förut.
Men det var värt det, nu är min skosamling snart hel, har beställt det sista paret som finna att hämta 10 maj på Fyris.
Sedan får det vara nog!
Förutom Strömpilen så har jag och mamma packat en del grejer och jag hade de där tre kartongerna att gå igenom. Hittade en hel del men vissa grejer fick mamma ta också och så packade jag in det sista av mina grejer som har legat på Jespers säng.
Efter maten så mötte jag upp Emma och Sofia för att gå ut och gå en stund och det hela slutade med en liten återträff med det gamla tjejgänget. Det måste vara hundra år sedan vi alla var tillsammans. Vi var där ett tag innan vi gick hem igen och fy sjutton vad jag frös! Usch och fy, jag gillar verkligen inte den här kylan! Kan inte sommaren komma snart?!
Men nu måste jag verkligen sova, snart är det ju skola igen och då funkar det verkligen inte att vara vaken till två, tre på natten.


Kommentarer
Postat av: suss

oftaaaaaaaaa :D vad häftigt

2009-04-19 @ 11:30:15
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0