För mycket nu

Ojojoj, vad klockan är mycket! Kommer nog inte orka vakan i morgon.
Det har varit full rulle hela dagen, vi har sprungit upp och ner, upp och ner för att last grejer. Dessutom har jag äntligen börjat packa ner grejer i mitt rum. Det var ju verkligen på tiden! I morgon är sista dagen sen kommer flyttgubbarna hit och tar allting. Men som tur är så har mina bästaste vänner gått med på att hjälpa mig lite och det är behövligt kan jag lova!
Det känns som om det är söndag idag men så kan det inte vara för jag åkte med någon snubbe på bussen idag.
Lite speciell var han allt och jag som brukar försöka kliva på bland dom första för att minska risken av att hamna bredvid någon annan.
Men idag satte det sig en man som hade köpt en presen, en Papperigoja´ och det är inte jag som säger det men ifall de är något annat.
Han satt och pratade med mig och mina trasiga jeans, hans dotter och typ nått. Men som tur var så hoppade han av ett tag innan mig.
Men nu kan jag inte skriva mer, kan nästan inte hålla mina öppna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0