#¤%"¤&¤ ?=&%#

Idag är det verkligen inte min dag!! Fy fan avd jag önskar att jag bara kunde lägga mig och dö och slippa hela denna dag men allra helst skulle jag vilja kunna spola tillbaka tiden och se till att denna dag hade blivit lika bra som alla mina andra dagar brukar bli (vilken lång mening) Min dator har i alla fall gått sönder. Jippi!
Jag säger bara; TACK GODE GUD FÖR ATT VI INTE FÅR SKRIVA NATIONELLA PROVET PÅ DATORN!
Då hade jag nog dräpt mig själv, hade aldrig orkat skriva för hand.
Vad är felet på dumburken då? - Jo, härom dagen så slutade höger musknapp att fungera och det gick heller inte att dubbelklicka. Men det gick ju nästan att leva med, men vad händer idag då?
Självklart slutar den andra knappen att fungera! Så det går inte att trycka någon stans eller så, så då går det ju heller inte att försöka laga det. Jäkla skit!
Jag måste ju lämna in det till datasnubbarna i morgon, men de är så dåliga att jag inte förväntar mig några underverk..
Nu måste jag gå tillbaka till mamma och sova, NP-prov i morgon.. Känns ju taggat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0