Efter regn kommer sol

Idag var det då meningen att jag skulle städa och packa en massa.
Hur har det då gått för mig?
Inte direkt bra, jag har bara vikt kläder, slängt en del i tvätten och sorterat min överfulla garderob i tre högar, slänga, kanske, stanna. I morgon har jag tänkt räkna alla plagg och se hur mycket kläder jag egentligen har.
I stället har jag bara gjort ingenting hela dagen, gått tre promenader med Filur på sammanlagt 1,5 timme.
Dessutom gick jag, Emma och Sofia till Ica för att handla nått. Jag kom hem med en påse hasselnötter och en Vitamin Care. Det är då meningen att den ska ge en del av de vitaminer och mineraler som man behöver varje dag och den här är speciellt för att stärka hår, hud och naglar. Vi får väl se om det, men jag tror inte att den kommer att göra under tills i morgon. Nu ska jag lägga mig och läsa Solo en kort stund innan John blund kommer och hälsar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0