Dumpa honom

Helg helg helg helg, äntligen helg!
Hur skönt är inte det? Jag är less redan och vi har bara gått i skolan tre dagar den här veckan.
Men det var skönt att få komma hem även om vädret verkligen inte är det bästa.. Fast egentligen är det ju bra, då snön förhoppningsvis snöar och smälter bort! Våren är ju så nära nu!
Jag har precis sett 90210 på Andreas begäran, jag var skulle sitta och gapa när det var slut så jag var ju bara tvungen att se det.
I kväll blir det bio med Emma och Sofia, det ser jag fram emot! Det var länge sedan jag var på bio och det är ju verkligen något speciellt med det.
Men nu ska jag skynda mig ut med hunden, mamma ligger och spyr och jag börjar må illa så.. huvvaa


Kommentarer
Postat av: suss

har mamma din fått magsjuka? :(

2009-04-03 @ 17:05:39
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: Andrea

Visst var det bra? :D

mår hon dåligt? :(

2009-04-03 @ 17:12:43
Postat av: Sara

Svar t Andrea: hahah, jaa! Jag satt med hakan i knät. haha

Yesbox, det gör hon..

2009-04-04 @ 15:51:03
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0