Bullbak

Snart är mina bullar klara, första plåten är i ugnen.
Tror att jag ska sätta mig och mumsa på den som ser ut som en lussebulle och se Ugly Betty, har ju bakat med fullkorn så jag kan ju fuska lite. hah
Egentligen ville jag ut på en promenad men Sofia skulle och grilla och Emma skulle bort så då blev det lite jobbigt.
Jag antar att jag får ta en lång promenad själv istället, men det kan vara ganska skönt också fast egentligen känns det mest bara jävulskt tråkigt. Men ut ska jag så man har väl inget val.
Nu kom lillebror just in med resterna av hans och flickvännens godis och en Cola. Ojdå, säger jag, det var det värsta. Han kanske smörar för att få en bulle.
På tal om bullar, ugnen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0