April april din dumma sill

Japp, idag är det ju 1 april vilket betyder en massa lurendrejerier..
Jag har åkt på två stycken och godtrogen som jag är så trodde jag ju på pappskallarna. Så typiskt mig, men som tur var så var det bara pappa och min broder som lurade mig. Ajaa, jag får väl ge igen 1 maj!
Dagen i övrigt var hur skön som helst, vi började 10.30 och slutade 13.10, alltså hade vi bara två lektioner med en lunch imellan. Det är guld alltså.
Efter skolan så gick jag och Andrea in till stan och kollade lite kläder och så, tills Andrea kom på att vi skulle kolla på en massa inredningsgrejer både till mig och för skojs skull. Och snacka om att jag hade skoj! Jag trodde inte att jag skulle överleva tills vi skulle hem. Jag höll på allvar att längta ihjäl mig tills jag flyttar. Vi hittade så sjukt mycket snyggt, både till mig och till henne. Tänk om man hade haft en miljon, då hade jag stått på stan 10.00 i morgon och köpt varenda liten grej till lägenheten.
Vi hittade mina efterlängtade spetsgardiner också!  Vilken lycka, jag trodde inte att det fanns en enda svart spetsgardin i hela Sverige i princip men då kom Andrea på att vi skulle kolla på tygerna inne i Åhlens och där fanns dom!! Wohoo
Så med andra ord så var min dag hur lyckad somo helst.
Dessutom har jag övat på svenskan gjort klart i alla fall halva engelskan, gått ut en lång sväng men hunden och nu ska jag räkna lite matte.
Livet är verkligen på topp just nu!




Världens snyggaste Sofia!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0