5 April

Vars tog vårvärmen vägen?
Det är ju bara grått och slaskigt ute, vilket jag verkligen hatar. Kan inte bara sommaren komma?!
Har ju så mycket underbara grejer som är planerade, vilket påminner mig om att jag måste prata med min käre far.
Inatt var jag inte i säng förän väldigt många timmar för sent men jag får väl trösta mig med att det snart är lov, bara tre dagar kvar! Men egentligen kommer det inte finnas någon tid över till att sova, för här ska det packas grejer. Fy sate vad vi måste packa grejer. Det värsta är att jag måste bo i lådor i en månad hos pappa innan jag kan flytta in i lägneheten. Det känns ju ganska så jobbigt, men jag kommer ju inte orka packa upp och ner hela tiden. Men jag oroar mig ganska mycket för alla dessa kläder jag har, men då kommer ju inte min lilla walk in closet sitta helt fel. =)
Men nu ropas det på mat, vad bra för jag håller på att svälta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0