4 April

I morse vaknade jag av att några katter satt och typ gnällde utanför dörren så jag var tvungen att gå upp och titta och då ser jag hur de två började världens slagsmål, tills grannarna sprang ut och jagade iväg dom.
Jag var ute med Filur för ett tag sedan och det låg tussar av katthår överallt.
I alla fall så var ju jag, Sofia och Emma på bio igår och såg He's not that in to you eftersom att jag har fyllt år.
Den var faktiskt riktigt bra, en riktig tjej/mys/kärleksfilm!
Efteråt for vi hem till Emma och bara tog det lugnt, jag somnade på soffan och var jätte trevlig.
Så efter ett nån gång gick jag hem i kylan och nästan direkt i säng, hur trött som helst var jag.
Idag har jag bara slöat omkring här hemma och det tänker jag nog fortsätta med, jag tror inte att jag orkar göra nått ikväll.
Just nu sitter jag och ser på Kalle och Chokladfabriken av någon anledning men egentligen men snacka om att jag blir sugen godis och en massa choklad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0