22.02

Nu sitter jag och äter russin med en gaffel, jag vill inte bli kladdig haha.
Har ätit middag hela familjen för första gången på länge, lillebror var hemma och packade lite grejer så..
Jag packade ner allt som vi har lagt på hans säng som jag ska ha i lägenheten, det kändes skönt att ha kommit ett myrsteg närmare till att ha packat allting klart.
I kväll har jag dessutom roat mig med att göra om bloggen men jag är inte klart. Men mer än sådär orkar jag inte göra just nu, det kommer väl..
Men nu ska jag räkna matte! matte matte matte matte matteeeee......
Jag har redan räknat en massa men är fortfarande lika jäkla efter!
Även om provet är på onsdag så vill jag hinna räkna allt så att jag kan fråga om det jag inte fattar i morgon.
Ååhh... orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0