12.50

Nu sitter jag med Sussie och Andrea och försöker göra lite läxor och sånt som borde vara gjorda.
Vi hade lunch och idrott innan det här men jag var inte med eftersom att mina knän har blivit helt åt helvete sen ponnyridningen i lördags.. Kan typ knappt gå utan att det inte ska göra ont, men egentligen ska man ju inte klaga, det kunde ju ha varit värre..
Jag har redan bestämt mig för att jag inte orkar göra spanska läxa det kändes för jobbigt. Istället sitter jag och kollar på olika förslag på TVapparater som Fredrik skickade till mig, jag måste ju välja en ny TV till lägenheten.
Eftersom att mina kunskaper innom TV är lika med noll så jag går ju mer på hur snygga dom är. haha, det kanske inte är så smart men det blir nog bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0