10 April

Nu börjar det synas lite hemma att vi håller på att flytta, flera väggar är tomma, kartonger över allt o.s.v.
Det känns faktiskt ganska skönt, dagen med stort D kommer ju bara närmare och närmare och jag är hur taggad som helst! En resa till Ikea om några veckor kommer ju inte heller sitta så fel.
Nu är det bara jag hemma också, varenda kotte är i fjällen förutom Sussie som är i Sundsvall.
Så vad jag ska hitta på i helgen vet jag inte. Jag har i alla fall tänkt att sy om två kjolar eller ena är shortsen som ska bli till en kjol.
Dessutom hade jag behövt ner på stan och köpa några krokar att hänga alla halsband på och något som jag kan hänga mina armband på. De finns tydligen inte länge på Ikea.. Men det är ju stäng eller så är det inte de bästa öppettiderna så jag måste vänta tills nästa vecka med det, men som tur är så har i alla fall några av mina älskade vänner kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0