00.58

Jag har fortfarande helt utslut, hjärnan min är som potatismos.
Låg bara och sov efter att jag kom hem och självklart blev det inget packande då..
Men nu är mamma och Fredrik här och även Jesper, så vi har hållit på att packa några timmar nu.
Jag har dock gett upp och ska gå och lägga mig nu, orkar inte skå in en enda grej till!
Lyckades dessutom att skär fingret på en julstjärna så det ville inte sluta blöda, har smetat blod i pannan, på dörren, kartonger och så vidare. Mysigt värre men då vi inte längre äger ett plåster så var jag tvungen att improvisera det hela så det blev papper tejpat med silvertejp, det funkade ju men man blev inte så rörlig, det är inte det lättaste att skriva här nu.
Det värsta är att det låter som om jag högg av mig hels finger, men jag måste ha skärt litet men djup.
Men ajaa, nu ska jag sova, ögonen går verkligen i kors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0