00.10

Nu har jag precis sett klart en jätte bra film som gick på tvn, ingen aning vad den heter men bra var den!
Så det är väl det roligaste jag gjort idag, (vad deprimerande det låter) varit ute nästan en timme med Filur, sett tv, målat naglarna, sett två filmer och lagat god middag. wohoo
Men snart är det ju lov snart så då lir det förhoppningsvis en massa kul! Men jag och mamma måste nog tillbringa den mesta tiden med att packa alla miljoners miljarder grejer vi har...
Men det kommer ju bara roliga grejer efter det! Om mindre än två månader så sitter jag där i lägenheten! Gaah, jag kan inte vänta!
Jag pratade med Fredrik (mammas pojkvän) idag också och han har tydligen gjort en massa släktforskning på vår familj och shit pannkaka vilken släkt jag har, det är nästan så att jag inte tror på det, helt galet. Men jag tänker inte berätta här om vilka som är min släkt för jag är helt säker på att ingen kommer att tro på mig.
Men jag tror att jag ska se ett avsnitt av Gossip Girl eller One Tree Hill nu även om jag egentligen hade tänkt räkna matte men jag vete fan om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: suss

du måste berätta för mig om din släkt imorgon =D

2009-04-05 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0