Skönhets sömn

Jag kanske måste börja sova normalt igen?
Jag började se She's the man typ halv ett i går natt och när den var slut så började jag fixa med bloggen igen -.- Typiskt mig säger jag bara.
Sen ringer Emma halv elva kanske? Och jag var så trötta att jag trodde det var väckarklockan så jag tryckte på stäng av vilket är samma knapp som svara. Så då hör jag bara Emma skrika i telefonen. Hon vill i alla fall fara in på stan en stund och självklart säger jag ja och lovar henne att jag ska skynda mig.
Kvart över tolv ringer Emma igen och vad gör jag då? - Jo, soooover!
Typiskt mig det men kan jag lova.
Jag är inte så poppis nu men jag är snart klar, pappa har tydligen gjort frukost åt mig för 3:e gången. :) :)

Pusss





Fyra dagar sen sist! Haha, och jag saknar alla super mycket.
Det blir ju så när man träffas varje dag i princip och vi har bara känt varandra i  9 veckor. Galet!
Men det är VÄRLDENS BÄSTA tjejer vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: suss

du är sååååååå söt alltså! :)



haha, i know the feeling. jag vet inte hur många gånger jag försökt fixa min blogg, men jag får alltid så dåligt tålamod och sen ger jag upp ;p haha



jaaa, kan vi inte hitta på något snart? bara vi hade någonstans att vara ;o har ingen någon typ stuga någonstans ? ;O

2008-10-28 @ 13:49:58
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: linn

ja, och jag och en kompis slog vad om att vi skulle smaka alla smakerna innan sommarlovet. så vi får nog ligga i! :D



2008-10-28 @ 15:36:50
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0