Tick tack

Gårdagen var trevlig, men Emma och Vickan, ansiktsmask, smoothie och film.
Dock såg det mer ut som omo vi hade rullat aniktena i sypa... he-he
Vi gjorde en med banan, havregryn och honung och en med advokado och ctron.
Men kul var det i alla fall, sen såg vi Step up 2. Den filmen är hur bra som helst! Har sett den 4-5 gånger nu.
Sen såg jag Coach Carter när jag kom hem, den är också skita bra :)

Idag har jag inga planer, eller jag vet inte.. Vi försöker fixa ihop nått men jag vet inte hur vi löser det. Jag vill ju göra nått!
Annars blir det en lugn kväll, har tänkt kolla avsnitt av grey's, deperate och uggly betty som jag missat.
Jag har redan kollat de nyaste One tree hill och Gossip girl så jag sitter fortfarande i pyjamas.
Men familjen vill smaka på min morotskaka så jag måste nog röra på mig och gå ner och bjuda dom.

Snart är det halloween också, och jag har noll planer.
Just nu ser det ut som om det blir jag, ben and jerry's och film. Taggat!







         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0