Burrrrr

Jag kom just in eller nu är det inte så just, jag har gjort en massa annat så jag har nog varit inne minst en timme men i alla fall, fy, ursäkta mig, in i helvette vad kallt det är ute!
Men det var ju frost och kallt redan när jag och Emma for från stan vid fyra.
Inte kul alltså, jag hatar vintern men mest hatar jag att frysa. Jag fryser hela tiden, t.o.m. under sommaren så ni kan ju gissa hur mycket jag fryser nu!?
Men i alla fall, kvällen tillbringades som sagt hemma hos Sofia med Emma och  glass, godis och en film.
Super trevligt som alltid.

Och jag kan inte bestämma mig om jag vill ha mobilen.. Fast egentligen så beöver jag ju inte göra det tills i morgon, men jaaa. Jag vet inte, men jag tror att jag ska prova den ett tag sen får jag väl se.
Men jag tror inte att jag blir så poppis bland tjejerna..
Dom kommer inte kunna spela snake längre!





Så här grått och trist känns det utomhus just nu, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: suss

haha :D jag hatar också snö, förbannade!

2008-10-29 @ 09:45:26
Postat av: suss

men jag med ;o



haha, du tro de? jag tycker då att det blev jättefint :D hihi



men typiskt. så brukar det alltid vara ;o men ska vi bestämma en dag då? =) hihi

2008-10-29 @ 09:47:00
Postat av: linn

ja, man får helt enkelt ta tag i det om man ska göra något :)



det blir nog bra hur du än gör :)

2008-10-29 @ 13:06:48
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: suss

nej, jag skojar inte :D hhihii



ja, haha ;p vilken dag säger vi då?=)

2008-10-29 @ 15:43:31
Postat av: linn

ja precis! jaa jag älskar den :) hur bra somhelst! du får allt fixa dig en! =)





2008-10-29 @ 17:17:23
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: suss

haha, näe. men bara för att ett par jeans ska passa fint och perfekt ;) haha.

jo, jag har också prövat ett par cheap monday, de satt helt OK. men då idag visste jag inte vilka de var och jag orkade inte pröva alla ;o hahahaaha



jo, vi får göra det. :) hihi



2008-10-29 @ 18:42:27
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: linn

haha jag vet inte heller :D blir lite klurigt ibland!

2008-10-29 @ 19:11:24
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: suss

jaa, du får visa mig dem då :D hihihi

jaa, men vi gör något. vi måste bara prata mer resten! :)

2008-10-29 @ 19:30:19
Postat av: jessica

verkligen super trist ute .

men ha en bra kväll!

2008-10-29 @ 19:34:13
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0