31 Oktober

Just nu håller jag på med 500 saker samtidigt, eller ja i alla fall tre.
Jag lagar middag till mig själv för eftersom att jag är home alone ett tag till i alla fall. Jag har tråkigt och tänkte därför göra en Halloween middag så det blir spya och maskar, med andra ord rosa spagetti och quornfärssås.
Samtidigt som jag sminkar mig och försöker blogga.

Det blir visst inte jag och ben and jerry's i kväll istället blir det skräckisar med Emma och Vickan, mycket bättre tycker jag!
Vi ska snart iväg och handla lite gotta och hyra filmer och jag vet i alla fall en som kommer bli rädd. Men jag nämner inga namn fast jag kan säga att det börjar på E och slutar på mma. (A)

Jag kom att tänka på en grej idag när det snöade,snart är det jul!!
Den här hösten har ju gått hur fort som helst, det är inte klokt.
Men oohh, vilken bra höst det har varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0