27 Oktober

Dagen har väl inte varit så händelserik.
Bakade mina myrstackare, såg One tree hill och var till stallet och red höstens troligen tråkigaste lektion, den var så tråkig att jag inte ens orkar berätta om den. Men uppvärmningen är alltid lite kul, vi måste se ganska dumma där vi sitter och försöker göra våra små akrobatiska grejer.
Tänkte baka morotskaka när jag kom hem men istället har jag ätit ett halvt paket glass(har ont i magen nu) och kollat på Gossip Girl.
Så morotskakan får kanske bli morgondagens projekt. Ska föröka få med mig mami så vi kan fara och köpa skor, jag tror att jag har hittat ett par på din sko. Har tittat på dom förut med det var inte modellen som jag ville ha. Men jag har inte hittat nått bättre så det blir nog kanske dom i alla fall.

Snart ska jag lägga mig och se She's the man. Har sett den ett x antal gånger nu, men jag får lixom aldrig nog.



Jag och Sofia, sommaren för två år sedan? Kommer inte ihåg inte riktigt ihåg.

Underbaraste tjejen alltså, vissa människor behöver bara skicka ett sms så blir man på bra humör och skratta.
Hon är sådan, och tror mig om ni skulle läsa vad hon kan hitta på så skulle ni också skratta. Hon är för söt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0