25 Oktober

Hela dagen har tillbringats med min bästase vän Emma på stan. Vi hann med en hel del tittande men inte ett enda köp blev det. Fikade på Kafé Station gjorde vi också, jag drack världens äckligaste Chi Latte!!! Fy sjutton säger jag bara, kommer aldrig gå dit igen. Weyne's coffee is the shit! Sen åt vi sallads buffé till middag, det var däremot gott!
Själcklart glömde jag köpa ett USB minne, typiskt mig.
Men jag blev i stället kär i en kofta, den som emma har på sig fast lila, det syns inte så bra bak på mig.










Nu sitter vi här och är ganska mycket nördar. Emma kollas dans videos och jag flyttar bilder som ett tok.
Fast vi ska cykla iväg och möta Elin, Sofia och Oliven och hyra en film.
Hade! hejj

Kommentarer
Postat av: suss

hihi, vad mysigt :)

2008-10-25 @ 22:10:25
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0