14 November

Nu är det helg igen, hur skönt som helst. Det blir nog en lugn helg.
Sitter och äter Ben and Jerrys och ser på Idol.
De blir inget Skellefteå i morgon, vi tar det om nån vecka. Danstjejerna är upptagna så..
Istället blir det smom varje lördag, stan med Emma.
Jag ska föröka läsa så mycket som möjligt i engelska boken, men det är svårt för den är inte direkt bra.
Har tänkt att läsa lite psykologi också, men chansen att jag verkligen gör det är nog inte stor. Tyvärr.
Nu ska jag se Anna och Kevin sjunga, eller jaa efter reklamen och dom ska tydligen sjunga I have the time of my life från Dirty Dancing. ååh, den låten är ju så bra och filmen likså! Nu har jag höga förväntningar på dom
Ajaaa, ha de bra.



Den här gången blev det denna smak. Världens godaste glass!
Men jag har redan ätit upp den och har nu ont i magen..

Kommentarer
Postat av: suss

haha, jag blev riktigt elak i know ;) hahah



de där nike jag såg på 59an :)

2008-11-16 @ 12:47:17
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0