Tjockisss

God morgon på er alla!
Hoppas jag inte var ensam om att ha en super bra kväll igår :)

I morse, eller jaa för en timme sedan så vaknar jag av att en 20 kg tjockis vid namn Filur kommer och sätter sig på mig mage. Fast sen lägger han sig på min mage och myser. Han måste tro att han är typ en liten Chihuahua eller nått..

Idag händer det nog inte så mycket, jag måste städa rummet och göra klart min bokhylla/slash/garderob.
Jag håller nämligen på att göra om min bokhylla till garderob. Jag ska bara köpa en stång att hänga galgar på så är den klar!
Jag funderar på att gå till fyris och köpa Ben and Jerry's men jag tror att det får vänta.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0