Sweet dreams are made of cheese

Uppdatering på matten.
Det blev inget räknande...
Men men, betyder bara att jag får jobba hårdare måndag, tisdag.
Egentligen borde jag sova men om jag lägger mig så kommer det betyda att jag vaknar upp till en ny dag och en ny skolvecka, vilket jag inte är så taggad på. Men som sagt jag har mina solstrålar som kommer lysa upp den annars så gråa vardagen.
Hoppning i morgon på ridningen men eftersom jag inte ska vara med på idrotten så borde jag inte vara med på den lektionen heller. Men jag kan inte motstå, det är hoppning, det är avslappnande, det är kul och dessutom är ju Olivia där. Vi får se hur jag gör men jag vet nog redan hur det kommer sluta.

Jag försöker komma på nått vettigt, roligt, jaa bara något att skriva utan att det bara blir en massa babbel. Meen det gör jag inte så därför är det lika bra att sluta. Jag lägger bara in en bild på mina skor som jag köpt.
Dock kan jag inte bestämma mig för om jag ska ha kvar dom eller inte.
Varför vet jag inte, dom är egentligen ett kap, 800 kr, äkta skinn från din sko, ingen klack, inga konstiga grejer på dom eller nått, förutom alla veck, men det är ju inget att göra något åt.
Det stora problemet är att om jag lämnar tillbaka som så kan jag inte ändra mig för dom är slutsålda i butiken och nu även på internet, där jag beställde dom.
Ajjaaa, får se hur det blir..



Kommentarer
Postat av: suss

jättesnygga skor!!!!!!!!!!! =D

2008-11-24 @ 09:27:25
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: olivia

Dem var ju riktigt snygga, klart du ska behålla dem!

2008-11-24 @ 15:07:53
Postat av: suss

ingen fara, sötnos! :)

2008-11-24 @ 15:33:52
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: evelina

snygg stövel!

2008-11-25 @ 14:26:08
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0