snart klar

Så, snart är jag klar med allt eller jag är klar med allt förutom pluggandet men det tar ju hela kvällen.
Jag har snart skrivit klart frågorna men jag måste bara koka mig en stark kopp kaffe igen.
Ska bara skriva klart här om jag kan. Filur ligger just nu i min säng och kräver en massa uppmärksamhet.
Han vill att jag ska klia honom och gör jag inte det puffar han på min arm med nosen eller "slår" mig med tassarna.
Men jaaa...
Kom på att att tänka på en grej, igår fick jag ryck och skulle städa inne på min toa även fast klockan var typ halv tolv på natten. Men när jag var i princip klar så tappar jag ner lite papper i elementet och det var ju jätte varm så jag ville inte låta det ligga utan börjar pilla med en nagelfil för att få bort det. Jag lyckades och fick ner den men när jag skulle ta upp filen så tappar jag ner den! Det är så typiskt mig.. Jag börjar leta efter nått annat att peta med och tillslut så hittar jag två penslar som jag börjar peta med men det går inte så bra så jag börjar fundera på om man kan öppna det på nått sätt.
Det kunde man tydligen inte, för jag har lyckats bryta söner två plast grejer som satt på sidan av elementet..
Jag börjar drabbas av panik, vill ju inte att det ska börja brinna men så tar jag en annan fil och penslarna och på nått vis lyckas jag få ur den genom de allt för små hålen efter 20-25 min. När jag tog upp den så luktade den konstigt och hade typ börjat smälta, eller limmet då..
Näe, kaffe. hejjjjssss

¤ Läs ut engelska boken
¤ Bädda nytt i alla sängar
¤ Städa klart på rummet
¤ PLUGGA!
¤ Kolla i köket efter ingredienser
¤ Skriv handlarlista på vad som saknas och handla
¤ Städa inne på toan
¤ Hämta psykologi papperet i skolan

Kommentarer
Postat av: sussss

du är så HIMLA duktig!

2008-11-19 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0