Nattugglan

Nattugglan är i farten igen.
Jag måste verkligen sova i rätt tid för nu kommer jag vara helt död när skolan börjar igen och jag får ren ångest över det..
Men nog om det, kvällen var faktiskt underbar. Den tillbringades hemma hos Vickan tillsammans med Emma.
Vi såg Idol och så hyrde vi When a stranger calls. Jädrigt bra film men den är läskig! Den verkligen psykar en.
Sen blev det en massa snack och smida framtidsplaner. För det är precis vad vi gjort.
Och nu drar ni er inte ur det här, Emma och Vickan! För då kommer stora stygga Sara med piskan. he-he
Men jag tänker inte säga vad för planer, inte än i alla fall.

Mer än så här blir det inte, för jag måste sova!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0