Leeets doo it!

Sovmorgon till 10 idag var hur skönt som helst!
Sen var det bara historia, där vi hade praktikanten och typ tre stycken lyssnade.
Jag tycker faktiskt synd om henne men hon måste byta taktik för att hon ska få någon ska lyssna.
Sen var det lunch och sen matteprov, men det gick bra eller jag tror det i alla fall.
Sen syslöjd i över två timmar!! Men det är kul, jag har ju Andrea och Sussie, fika fick vi också så nu har jag skit ont i magan. Jag kommer aldrig orka äta middag, kanske åtta ikväll.
Annars blir det bara plugg, plugg, plugg och lite mer plugg ikväll, riktigt taggat!
Men vi är ju lediga i morgon! Även fast dagen kommer gå åt till att plugga.
Men efter regn kommer sol eller som i det här fallet så kommer fredag och helgen.
Fredagen ska jag tillbringa på stan med Olivia, hon slutar sent så vi kommer stanna länge på stan och mysa med Chai latte.




Se så snygga dom är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0