Katten snarkar

Nu ligger jag i min säng, har nästan inte gjort annat idag.
Vi var iväg till mormor och åt middag och sen fick jag gå hem med Filuren.
Jag har inte direkt hunnit med några av planerna jag hade för dagen men då var jag ju inte sjuk när jag gjorde dom.
Jag ligger som sagt nerbäddad i sängen med näsdukar, en kopp te och katten som snarkar. Jaa, han gör faktiskt det, inte sådär som en människa, lika högt och grovt men som en katt. Om det nu är normalt att katter snarkar..?
Något som faktiskt är mer plågsamt än min förkylning är boken vi ska läsa på engelskan.
Jag har kommit till sida 16, det betyder att jag har 194 sidor kvar att läsa...
Den är inte ens lite bra men jag är inte så bra på att läsa den heller, Sofia och Olivia är roligare.
Men jag ska läsa till 22 tänkte jag, sen dammsuga golvet. Hade tänkt vara hemma i morgon men Suss grinade lite och jag kom på att det är dans på idrotten så det är bara att trycka i mig några alvedon och pallra mig dit...




Inte ens framsidan får mig att vilja läsa den...

Kommentarer
Postat av: suss

näe :( jag tog fel på veckan

2008-11-17 @ 09:23:27
Postat av: suss

klart jag grinade ;D jag saknar dig ju så mycket annars ju!

2008-11-17 @ 09:24:09
Postat av: suss

du är lika söt du, hihi! :*

2008-11-18 @ 08:27:48
Postat av: suss

jag veeet :O haha, läste ut den på tre dagar, hihi :D

:*

2008-11-18 @ 10:50:18
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0