Kaffeeeeee

Nu har vi samhälls, jag tror ingen jobbar. Inte med det man ska i alla fall, jag och Millan pluggar till psykologi provet i stället.
Sen har vi svenska och efter det är det idrott, vi ska dansa tango, salsa och nått mer.
Det känns faktikst ganska kul om jag ska vara ärlig.
Min förkylning blir inte bättre heller.. Ögonen blir sär för att jag har linserna och jag har byggt en skidbacke i sängen så att huvudet ska ligga högre än ...?, jaa vad det nu var, så att jag får en chans att vakna upp nästa morgon utan att kvävas.
Dessutom trodde jag att det var fredag i morse, oj vad glad jag var när jag vaknade! Tills jag kom på att så var inte fallet utan jag måste vänta en dag till innan det blir myspys hos mig.

Jag har börjat dricka rikitgt starkt kaffe hela tiden.. Orkar knappt vara vaken annars...

Kommentarer
Postat av: suss

absolut! :) hihih

2008-11-20 @ 10:08:06
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0