Full fart mot helgen

Jesus mariekex, vilken människa!
Praktikanten som vi har på historian nu är ju hur dryg som helst.
Jag fattde inte mycket och jag var inte ensam om det.
Jag tackar verkligen Alexandra för att vi har jobbat en massa med det här i nian men hon var ju hundra gånger bättre.
Praktikanten kunde inte ens svara på frågor när man ställde, det blir jag bara irriterad på. Hon ska ju lära oss det här, i stället skrev hon bara upp en massa blabbel på tavlan och jag tror att jag antecknade 5 sidor eller nått.
Ögonen värker. och jag är hur trött som helst. Bristen på sömn börjar verekligen märkas, ska nog ta det lugnt med kaffet.
Ja, det där var dagens klagomål, nu till helgens höjd punkter.
Ikväll blir det tjejmiddag hos mig med Idol och film.
Men det blev inte rikigt som tänkt, alla kan ju inte komma :( :( 
Det suger riktigt hårt! Men sånt är livet och vi kommer ju göra om det här tusen gånger till. 
Snart ska vi ju till Millan ;)
Sen på lördag blir det  kanske Emma, Sofia eller Olivia, ganska öppet det där.
Först till kvarn :D :P näe men, vi får se, kom på att vi tydligen ska äta med farmor och farfar också.
Nu slutar vi tydligen, hejjjssss




Det här såg inte så dumt ut. Jag borde sova smartare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0