9 November, Farsdag!

Idag är det ju farsdag så jag och min broder var uppe med tuppen, 9.30 he-he. Men det var tidigt med tanke på att jag var vaken till två igår.. Jag måste verkligen börja sova normalt! Det här går inte..
Men i alla fall, vi gick upp och gjorde i ordning fika och fixade till det sista på tårtan.
Förutom frukost på sängn så fick han ett par Björn Borg kalsonger, så att han kunde joina oss andra i klubben.. 
Efter att ha ätit en bakochvänd frukost, Chokladtårta så la jag mig i sängen igen och såg film.
Chokladtårtan var faktiskt ganska god men jag vette tusan om jag kommer att baka den igen. 
Annars idag så har jag inte gjort så mycket.
Jag har sytt in ett par byxor eller jag sydde väl inte, det fick Yvonne göra så att det var säkert att det skulle bli rakt. 
Jag agerad bara modell men resultatet blev bra. Det är ju huvudsaken! 
I kväll har vi varit och fikat hos farmor och farfar och nu ska jag ta bort sminket och fortsätte se film. 
I morgon börjar en ny skolvecka och jag är inte alls taggad........


 

Frukost på sängen. Tyvärr så började grädden smälta.. Det var i alla fall snyggare innan.


Kommentarer
Postat av: suss

hahah, tackar ;) de känns rikigt bra, hehe



snygg tårta! :D

2008-11-10 @ 19:16:47
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0