8 November

Det blev inget glasögon tittande för mig, istället mötte jag upp Emma tidigare än tänkt för våran traditionella standag.
Kollade inte så mycket i affärer, istället var vi och tittade på när Vickan dansade.
Men vi hann med att inhandla varsitt nagellack.
Sen satte vi oss på Wayne's (så klart!) och jag drack en Chai Latte.
Vi åt Thai middag idag för pappa är ute med jobbet så då bjöd Yvonne på middag.
Sen for vi hem och bakade till i morgon. Det är ju farsdag så vi har gjort värsta chokladtårtan!
Nu ska jag snart iväg och kolla på jam tillsammans med Emma, Sofia och Vickan. '
Det började 19.00 men jag var ju tvungen att baka den där jäkla tårtan utan att pappa visste om det och vi skjusade honom 18.00. Men nu har jag gjort nästan allt, Yvonne ska "sätta ihop" den och i morgon bitti ska vi överraska papi med frukost på sängen.

Hade bra!




Dagen tillbringas tillsammans med denna underbara människa. (och fler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0