5 November

Min dag började väl kanske inte så bra, vaknade typ 09.40 när vi började 10.00!
Trodde jag skulle dö, jag som var så jädrats snabb igår.
Men jag var ganska snabb idag också men när jag gick till bussen så kom jag på att jag glömde pengarna så då var det ju bara att vända och vänta på nästa buss. Jag kom till skolan starx efter 11. Lyckat.
Men som tur var så var det inte en sån bra lektion och dålig koncentation så..
Matten var dryg och syslöjden var rolig och mysig, båda som vanligt.
Som sagt så hade ju fem stycken med sig fika, jag hade verkligen ont i magen efteråt.
Jag har inte ätit middag förrän vid åtta men det var skönt, i stället så har jag nästan gjort klart min boklogg.
I morgon är det bodypump på idrotten.. Jag vet inte hur taggad jag är men bodypump brukar ju vara kul men läraren kör ju på så hårt så jag vete tusan hur kul det blir..

Ajaa, jag måste bara hur underbara mina vänner är, allihopa. Inte bara mina fina klasskompisar.
Men dom sätter verkligen guldkant på dagen.
Näe usch, jag känner mig så smörig eller inte smörig som att smöra för folk utan jaa jag vet inte.. Känslofull, full av känslor helt enkelt.
Men det är skönt att få vara helt och hållet lycklig för en gång skull.
Jag har aldrig trivts så bra med mig själv och dem som jag umgås med.
Livet är på min sida och jag måste bara tacka alla fina vänner, hoppas ni vet vilka ni är.





Hennes skratt alltså!

Kommentarer
Postat av: suss

haha, du är för fin. VERKLIGEN! :)

2008-11-06 @ 08:49:57
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: suss

klart du kan få receptet, jag kan skicka det när jag kommer hem till brån igen :D

2008-11-06 @ 10:22:52
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0