4 November

Usch vad trött jag var idag, ändå somnade jag betydligt tidigare än igår.
Men snabb var jag ändå i morse, jag hann äta frukost, mata katten och var till och med först på busshålls platsen.
Det är en på miljonen att det kommer hända igen.
Hann hämta posten också och den innehöll några trevliga överraskningar, mitt örhänge ha kommit så snart är det 6 mm, värdigt stor skillnad om jag ska vara ärlig, men jaaa, jag bryr mig inte i alla fall.
Den andra överraskningen var SKOLFOTOT! haha. Det var jag inte beredd på.
Tyvärr var det inte det oseriösa, det var lite tråkigt. Men jag måste säga att alla var riktigt snygga!

Jag har precis bakat klart mina subwaykakor till syslöjden i morgon, jag får hoppas att de blir lika stor succé som förrförra veckan.

Orkar inte skriva mer eller egentligen så har jag bara några minuter kvar på mitt batteri så jag måste gå till mamma och hämta laddaren..





               

Dagen har varit bra, mina fina vänner är alltid bra och i morgon har jag en liten överraskning till dom.
Nu dör mina batterier och jag har inte hittat en bild på petra.

Kommentarer
Postat av: suss

hihihi, vad är det för överrraskning? (A)



jag har också bakat nu, hehe :D

2008-11-04 @ 19:42:15
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: suss

men vadå inte kul? :( hehe ;D



det blev kalaskakor, inget märkvärdigt och rätt kladdiga men de duger :D hihi

2008-11-04 @ 21:42:02
Postat av: suss

det känns bra att veta! :) och du kan prata med mig när som helst! alltid här för dig!

2008-11-05 @ 10:18:11
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: suss

okej ;) då tror jag att jag vet vad det är för överraskning, kanske. hihi



ja, men då måste du smaka ;) haha



och jag finns här för dig, alltid alltid!

2008-11-05 @ 10:19:29
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0