30 November

Jag har hur trött som helst, Sofia sov ju här i natt och vi var uppe ganska länge och lyssnade på musik och snackade.  Men sen har jag vaknat flera gånger i natt av att jag inte hade någon plats eller täcke så jag har legat och knuffat på Sofia och varit skit sur på henne för att hon tog all plats. Jag var fortfarande lite irriterad när jag vaknade i morse ända tills att såg att den som egentligen tagit all plats är min förbannade hund. Från början låg han raklång mitt mellan oss och sov men sen hade han tydligen lagt sig ner vid Sofias ben och gjort så att hon inte fick någon plats.
Det blev ingen skyltsöndag för oss eftersom Sofia skulle på adventsfika. Det var synd men men..
Så istället har lag legat hemma och kollat tv och bara slappat, mamma är på adventsfika hon med men jag orkade inte följa med. Så det är ganska tyst och lugnt här hemma. Jag funderar på om jag kanske ska göra något att äta eftersom jag fortfarande inte ätit nått idag, jag är så mätt sen igår.
I morgon är det skola igen och jag är inte alls taggad, jag har varit hyffsat taggad tidigare men nu vill jag bara vara hemma och göra ingenting. Hade tänkt att vara hemma i morgon men tyvärr så har vi bad i morgon och då går det inte att vara hemma, vilket sög ganska ordentligt! De påminner mig om att jag måste gå till pappa och hämta badkläderna annars blir det lite svårt att bada i morgon..
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0