3 November

Jaa, då var det åter till verkligheten. Känns skönt! ... Eller inte..
Vår provplanering är en ren mardröm, hur mycket som helst intryckt på typ tre, fyra veckor.
Men som tur är så kunde jag inte sova igår så jag läste ut boken vi fått av Jon på svenskan.
Så nu behöver jag bara skriva vad-det-nu-hette papperet så är den i alla fall klar.
Men dessvärre så låg jag uppe till ett i natt och är helt död idag, hur drygt som helst...
Men dagen har ändå varit bra, jag har ju fått träffa mina fina vänner igen!
Förutom Frida som är hemma och är sjuk. :( Kry på dig!
Fast själva skolan var bara seg och onödig. Men tyvärr är ju det mesta med skolan det så..

Näe, jag ska sluta vara negativ, det finns ju dom som har det värre.
Men ridningen gick i alla fall bra idag, eller hyffsat.
Havremoppen gillar inte låga hinder så hon var inte så taggad men nästa vecka blir det hoppning på riktigt och då blir det en jäkla fart på henne, kan jag lova!




Världens underbaraste tjejer, ingen tvekan!

Kommentarer
Postat av: suss

du är underbar, utan tvekan!!!!!!!

2008-11-04 @ 12:36:54
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0