28 November

Min dag började verkligen superbra!
Jag försov mig p.g.a. det som hände igår så jag vaknade halv tio i morse när vi börjar 8.20, så jäkla lyckad jag är!
Det är ju inte första gången heller, ha-ha.
Men det gick bra, jag har tur som har Sussie som väntade på mig och tog papperna från engelskan.
Sist idag så hade vi samhälls prov, jag får rysningar över kroppen, hon gör så konstiga prov så om någon får MVG i den här kursen så är det ett mirakel!
Efter skolan mötte jag upp Olivia för en sväng  på stan, det blev ingen direkt shopping men vi gick på Ica och köpte tre lussebullar för en tjuga och gick sen på Wayne's och tog en Chai latte.
Precis innan så hade vi mött upp Sofia och Oliven så dom följde också med oss, det var riktigt trevligt.
I kväll skulle jag ha sett Idol med Emma men jag får inte tag på henne så jag vet inte vad jag ska göra.
Okeej, precis när jag skrev denna mening så ringer hon så jag ska möta henne om en kvart på Ica och sen blir det idol.
Så nu måste jag skynda mig, pussshejj



Systrarna Sofia och Emma Ledin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0