27 November

Idag är vi lediga, hur skönt som helst!
Men jag har bara pluggat idag även fast det blev en sovmorgon.
Jag har snart gjort klart engelkan, book report, har bara två frågor kvar.
Sen blir det dirket över rill samhälls.. Det är däremot inte lika roligt men som tur är så kommer mamma hem idag någon gång så så får hon hjälpa mig.
Så kommer min dag se ut, kort och gott.
Men jag har ju inte tid att trycka in något annat.
I morgon är det fredag, full fart mot helgen och jag är jätte taggad även fast jag vet att inget kommer hända eller jag har inget planerat. Bara stan med Olivia i morgon och det ser jag verkligen fram emot!

Något som jag verkligen vill är att gå på bio!
Jag vill se Twilight!
Har läst och hört en massa bra om den och dessutom sett trailern och den verkar ju hur bra som helst!
Kanske ska dra med mig någon i helgen och se den..




Någon som har lust att följa med mig och se den? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0