22.24

Ja, min dag skulle då bestå av pluggning och det har den ju minst sagt gjort.
Tyvärr fick mitt pluggade ett ganska kraftigt avbrott..
Min mamma som skulle komma hem och förhöra mig ringde för nästan en timme sedan och sa att mormor har ramlat och spräckt skallen, eller spräckt vet jag inte men hon har sytt flera styng, var helt borta och måste stanna kvar där några dagar. Mamma är där nu dessutom. Jahaaa... det enda jag kan tänka på är mitt prov. Det är ju helt sjukt!! Så ska det ju verkligen inte vara, men jag tönker bara på det och sitter och försöker förhöra mig själv. Fy fan vad sjukt det här är.

Men för övrigt så har jag faktiskt hunnit med att smida lite planer inför helgen så i morgon blir det stan med Olivia och sedan Idol men min Emma.
På lördag blir det troligen Twilight! ihh, jag ärså taggad, vill ju verkligen se filmen! Så hoppas, hoppas!




Jahaa, kan han hjälpa mig i morgon kanske?

Kommentarer
Postat av: elin

så du har en blogg. trevligttrevligt :D

2008-11-28 @ 16:58:11
URL: http://eluine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0