22 November

I går var det en riktgit super kväll!
Först gick vi några på stan sen tog jag och Sussie bussen hem till mig, fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. Underbar människa det där!
Efter ett bra tag så började vi förbereda middagen och vi hann inte långt innan Andrea och Linn anslöt sig.
Så det blev tacopaj till middag,  tända ljus, en massa snack och sen idol.
Under reklamen bakade vi The devils dessert, typ en kladdkaka med chokladsås runt om.
Senare på kvällen kom Petra och vi såg två filmer.
Det blev dock bara jag, Andrea och Sussie som sov här men det gick lika bra ändå. Låg och snackade en stund innan vi alla somnade ut slut.
Idag har jag hunnit med en sväng ner på stan med Sofia, Emma och Oliven.
Det var som alltid trevligt och det blev mycket skratt.
I kväll blir det nog en lugn hemma kväll, även fast jag inte var taggad på det.
Jag var taggad på att hitta på nått med Olivia men så blir det inte.
Men vi kör på stan nästa fredag ;P hahahhahahah.
Inget speciellt med det, tänker ni, men där har ni fel.
Nu måste jag rusa, ska hinna hämta ett par skor på Ica och sen sitta vid matbordet klockan 17.00, lycka till!
Ha en bra kväll!




Håkan Helström på PDOL.
Inte jag som har tagit bilden dock men försök hitta igen oss om du kan :P


Okej, märkte att människorna blev väldigt små.

Kommentarer
Postat av: suss

du är mer än underbar! :)

2008-11-22 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0