20 November

Snart har en till vecka bara rusat förbi och vi går med stormsteg mot julen.
Jag är inte ens taggad eller jo kanske. Men jag tänker bara: "Shit, vad ska jag köpa till alla i julklapp?!"
Ingen aning om jag ska vara ärlig. Fast det finns en julklapp som jag har börjat fundera på och det är Emmas, jag vill göra nått personligt och jag tror jag har en idé. Men vad kan jag ju självklart inte säga eftersom att hon kommer läsa det här.
Mamma har åkt till Fredrik så jag är hemma själv, ganska skönt faktiskt.
Jag har inte gjort något, inte ens ätit eller jo, en macka.
Fast jag fick världens impuls! Jag började spela sims. haha. Det har jag inte gjort på säkert två år. Men det sög för jag kommer inte ihåg fusket..
Något som jag har försökt att göra är att plugga på provet. Men jag orkar inte, jag hatar verkligen spanska och kan ingenting så jaaa. Sattsar på G, G- funkar också bara det inte blir IG.
Men jag ska prata med Jon eller rekton om det där i morgon.
För övrigt så har jag druckit tre koppar väldigt starkt kaffe sen klockan 17, så nu kan jag inte sova. GOOD WORK!



Fjällvandring med klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0