19 November

Jag har ju varit hemma idag. Det var väldigt skönt om jag ska vara ärlig men det har inte varit mycket tid till slapp.
Jag håller faktiskt med schema ganska bra även fast jag har lagt till några grejer.
Jag är ju inte helt klar, men snart så :)

¤ Läs ut engelska boken
¤ Bädda nytt i alla sängar
¤ Städa klart på rummet
¤ PLUGGA!
¤ Kolla i köket efter ingredienser
¤ Skriv handlarlista på vad som saknas
¤ Städa inne på toan
¤ Hämta psykologi papperet i skolan

En annan grej som jag kom att tänka på är att i går var det tre månader sedan.
Just precis, tre månader sedan vi träffades för första gången.
Tre månader sedan vi klev in i klassrummet nervösa och fulla av förväntan.
Det är helt galet! Tänk att vi bara känt varandra i tre månader!!?
Det känns ju som tre år.
Vi får fira lite extra på fredag, tjejer. :)
Jag måste bara säga att jag kan helt ärligt, utan att ljuga eller överdriva säga att ni är de mest underbara vänner jag har träffat i hela mitt liv (jag har inte glömt er emma och sofia, he-he) och jag är jätte glad att våra vägar har korsats.





Alla tjejerna + Jennie på Millans födelsedag!


Kommentarer
Postat av: suss

jag kan inte säga annat än att jag håller med! ni är de absolut bästa! PUSS

2008-11-19 @ 14:01:09
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0