18 November

Nu är man tillbaka till verkligheten igen,
Det känns konstigt nog bra, eller kanske inte själva skolan men de andra.
Den här veckan är inte kul, tack gode gud är jag klar med bokloggen sen nån vecka tillbaka, annars hade det blivit jobbigt. På schemat den här veckan står psykologi prov och spanska prov. Känns inte så taggat, inte spanskan i alla fall. Draken gör det hela omöjligt.
För typ första gången tog jag inte med mig datorn hem igår. Jag hade bestämt mig för att jag skulle plugga istället. 
Det gick väl sådär men jag gjorde ialla fall mer än vad jag brukar göra på måndagar, jag var i stallet också. 
Vilket kanske inte var så smart med tanke på att jag inte är speciellt frisk, men jag kunde inte hjälpa det, fast jag får skylla mig själv. 
Idag har dagen varit väldigt lugn, vi har inte gjort något speciellt på nån av lektionerna än. Men det är skönt, jag har för mycket snor i hjärnan för att tänka ordentligt, näe men skämt och sido, vem skulle inte vilja ha det så?!
Efter skolan blir det hem dirket, fika och sen börja plugga.. 
Åh, vad jag vill ha helg. Endel väldigt roliga saker är planerat. 





Klassresan till fjällen i början på 9:an. Haha

Kommentarer
Postat av: linn

aww, tack swanis :) :) :)

2008-11-18 @ 12:54:06
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du gillar piercingar och tattueringar kolla in den här sidan =) http://tattooandpiercing.blogg.se/

det kommer dyka upp tävlingar någon gång i framtiden =)



Finns en massa bilder och uppdateras ofta =)

2008-11-18 @ 16:21:49
Postat av: sofia

hah,så jävla snyggga!

2008-11-19 @ 17:36:45
URL: http://sofialediin.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0