16 November

Snörvel. Jag har blivit jätte förkyld, bara sådär.
Jag ligger fortfarande i sängen, hostar, snörvlar, snyter och men en jävulsk huvudvärk, inge kul alls!
Dessutom, när jag blir förkyld så dröjer det inte en vecka innan jag är frisk utan kanske tre, men då byter det bara till en annan förkylning. Så vi får se hur det här går.
Men gårdagen var hur kul som helst!!
Jag har inte haft så kul på länge.
Först på dagen tog jag och Emma bussen till stan där vi gick runt och kollade lite och så småningom tog en fika på Wayne's.
Sen for jag till pappa en stund för att jag fick lust att beställa ett par skor, sagt och gjort.
Han frågade om jag ville jobba i garderoben på isladan under Julshowen, jag tyckte det lät bra och ringde till Emma som var med på noterna så vi for dit en och en halv timme innan det började.
21.00 skulle det hela börja så vi stod och tog betalt, hängde jackor och snackade. Det gick bra och eftersom att vi var många så blev det ganska lugnt. Vi som jobbade fick ju se showen och eftersom att det inte var fullsatt så var det bara att sätta sig någon stans. Vi satte oss där upp och såg riktigt bra sen sista 45 min så gick vi ner och ställde oss en bit från scenen men på sidan så klart.
Det hela började lite senare än tänkt och först ut var nån typ som jag inte riktigt vet vad som var meningen med, han gjorde i alla fall nå trick med en liten boll och babblade på.
Men sen kom Tomas Järvheden ut, ni vet han som höll i Viktorias födelsedag, han var ju hur kul som helst, helt klockren!
Sen så varvades det av Andreas Johansson, Jill Jonsson, Titiyo, Tomas Di Leva, One Voice, Anders Glenmark och Björn Kjellman, som även han var hur rolig som helst!
Riktigt lyckad kväll, helt klart!

Kommentarer
Postat av: suss

men så bra då! :)

2008-11-16 @ 18:09:17
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0