13 November

Nu har snart en vecka till bara flygit förbi.
Den har gått så fort att jag inte ens kommit ihåg att leva med, jag kommer typ inte ihåg vad som hänt under de här dagarna.
I morgon har vi historia prov och jag har inte pluggat speciellt mycket för jag lyckades somna klockan sex och sovit till för en halvtimme sedan. Så jag har slängt i mig maten, en stark kopp kaffe och förvarnat mamma om att hon måste förhöra mig om några timmar.
Men jag klarar mig nog, jag brukar ju som tur det.
Men annars blir det en lugnt dag i morgon, lugna lektioner och förhoppningsvis får jag med mig någon en snabbis på stan efter skolan.
Och innan middagen ska jag och mamma till Strömpilen, jag ska kolla skor och köpa lite andra små grejer och en BEN AND JERRY'S. mumsss. Jag hade tänkt ha en lugnt hemmakväll med min kära moder så den kommer sitta perfekt, längtar typ redan efter den, he-he.
På lördag blir det troligen Skellefteå, har inte riktigt hört något eller fått det helt bekräftat men chansen är stor att vi far, kul kul. Skönt att komma bort från Umeå lite.



Det här ser inte så tokigt ut, eller hur?! Åhh, vad jag vill utomlands!
Det står högt uppe på listan över sommarlovs planer, men vi får se hur det blir med det..


Kommentarer
Postat av: Ida

Va med och tävla på min blogg och tävla om en söt bh!

=)

2008-11-14 @ 02:23:22
URL: http://idaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0