10 November

Japp, då var det måndag igen, tillbaka till verkligheten. Inte alls kul..
Vi hade två inställda lektioner idag, så det har inte hänt speciellt mycket.
Träffade Linnea vilket var ett tag sedan så det var kul.
Hade dans på idrotten idag och jag måste faktiskt erkänna att det var rikitgt roligt, det trodde jag då inte.
Eller jag trodde väl inte att det skulle vara dagens höjdpunkt men det var över förväntningarna.
När vi slutat så skyndade jag och Andrea iväg så att hon skulle hinna med bussen och vi klarade det! he-he
Spelade Icy tower och fikade. Hatar det där spelet, känner mig som världens nörd men man blir helt beroende av att slå andras rekord, eller jag blir det i alla fall.
Sen så var det ju ridning ikväll och jag trodde det var hoppning och hade taggat halva dagen. Men så var inte fallet utan vi hade dressyr.
Ett tag funderade jag på om jag ens skulle komma mig in i ridhuset för hästen som jag hade har typ nå eksem eller utslag eller vad det nu var, pga att det typ är fuktigt och regnar ute. Ja, skit samma.
Han tyckte i alla fall inte om att jag borstade honom på höger sida sä han började bita och sparka omkring sig och då är han världens snällaste annars så man behöver inte ens binda upp honom.
Så det hela slutade med att han bet mig, klev på mig och var nära på att sparka mig i huvudet.
Jag trodde att jag hade gått till fel häst.
Men det gick bra, det var ju inte så farligt som det låter men tung var han.


Näe, nu kanske jag ska ta tag i pluggandet till historia provet, taggat.....

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sara, jag och vickan har fått med oss fler människor till skellefteå. eller aa, Hanna är på! :)

2008-11-11 @ 09:44:40
URL: http://fizzlefizzle.blogg.se/
Postat av: suss

haha, ja tänkt vad det laggar ;) hehe

2008-11-11 @ 16:39:59
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0