1 November

Fy sate vad kallt det är ute!
Jag har varit och gått med vildarna, eller jaa  hundarna om man vill kalla dom så.
Körde på jeans och mjukisar men jag hann inte längre än till cykelbanan innan jag ville vända, jag har inte vågat kolla ifall mina fötter är kvar än heller. Saknade min promenad kompis gjorde jag också.
Usch vad jag hatar vintern!!
Dessutom planerar jag bara en massa inför sommaren och då blir vintern bara ännu mindre rolig.
Nästa sommar blir festivalsommar, Trästock, Piteå dansar och ler och Peace and love om allt går enligt planerna så klart. Självklart blir der stugan igen med Emmisss!

Ikväll blir det hemma kväll, hade ju lovat så..
Tror att jag ska gå ikväg och köpa den där Ben and Jerry'sen som jag tänkte och se typ.. Stjärnor på is?
Det går inget annat vettigt förutom When a stranger calls men den såg ju vi igår.

Ajaa, nu är tydligen maten klar, så hade!


Kommentarer
Postat av: suss

snyggingar! :)

2008-11-02 @ 21:38:22
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0