01.58

Jaa, det blev Twilight i alla fall!
Den är hur bra som helst!! En av dom bästa filmerna jag sett på länge, gå och se den vet jag!
Jag väntar redan på nästa film, för det kommer en till. Funderar till och med på att ladda ner den i morgon och se den igen..
Det blev jag, Emma, Sofia och Oliven som gick och såg den och Emma har typ kärat ner sig i killen.
Nu ligger jag och Sofia i min säng och ska snart sova. Men nyss fick jag gå ut själv med hundarna medan hon låg kvar inne i vämen och höll på med datorn. Fy sate vad kallt det är ute nu alltså.
I morgon ska vi ta en till sväng ner till stan och kvävas till döds i folkmassorna, för jag antar att det kommer vara massor av folk där då det är skyltsöndag.
Sov så gott, pusss









Han är jäkligt snygg ändå!? Förstår varför Emma är kär. he-he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0