01.42. Sov!!

Ja, det blev Emma i alla fall igår, fick tag på varandra till slut.
Jag mötte upp henne på Fyris och så inhandlade vi två Ben and Jerry's!
Sedan traskade vi hela vägen hem till Emmas mormor i kylan (50 m bort) och kom precis in när Idol började.
Så jävulsk pinsam tjej som bara började gallskrika när Johan sjöng mot henne och sen visste hon typ knappt vad hon hette, snacka om att ha skämt ut sig inför hela svenska folket. Jag hade mer än gärna velat dö i morgon bitti, eller ja idag bitti. Men tack gode gud för att Johan äntligen åkte ut, åh vad jag har väntat på det i flera veckor nu, äntligen äntligen. 

I morgon blir det stan med Emma så som alla andra lördagar. Vi ska handla julklappar hade vi tänkt, så att vi är ute i god tid. För förra året handlade jag mina julklappar veckan innan julafton och det är inte kul. 
För övrigt så ska nog Sofia följa med och det låter bra, tycker jag.
Kvällen är däremot ganska öppen, det blir nog ingen bio för mig.. Men nått annat kul dyker nog upp. 
Nu måste jag gå ut med vovven innan jag får sova. Go' natt.




Klassresan till Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0